Hemorrojdalsuppositorier:)

Nu är jag hemkommen efter en stooor genomgång av farmors hus - Jösses, vad grejjer! Pappa försökte skicka med en massa saker hem som jag INTE ville ha, men det hade ju blivit ett smidigt sätt för honom att bli av med en del:) 
Jag MÅSTE iallafall visa er den här lilla roliga burken vi hittade... & jag lovar er att den är inte purfärsk direkt!! 
Och som pricken över i så fanns till och med medicinen kvar inuti (haha). 
Visar också en annan ursöt burk som fick följa med hem:)  



Kommentarer
Postat av: Matilda

Men jag tar gärna lite skit!

skulle behöva en golvlampa och nån matta till min lägenhet i Gbg.

Så släng inget för allt i världen!

Kan ju ta ett sånt där hemorrojdpiller också, man vet aldrig när man behöver ett. :)

kram /M.

2010-02-18 @ 22:09:14
Postat av: yasmine modell fru och mamma

tack jag har ju själv fått RS nu så är också dålig och helt slut.

Hoppas du har en fin kväll kraaam

2010-02-18 @ 22:46:41
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Haha, den burken tyckte jag om! Härligt att kunna få göra en sådan genomgång.

Kram Sandra

2010-02-19 @ 02:59:41
URL: http://inspireramera.se
Postat av: milla

Aldrig fel med lite smärtstillande när hemorrojderna tränger på, fniss. De där små elefanterna som ska vara ib urken vore kul att få se? Ha en go dag..här snöar det!Kram milla

2010-02-19 @ 08:54:23
URL: http://colormythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0