Gymmet, tv-bänken & en ängel...

Ja, Nils har nu blivit så "stor" så att han har börjat att uppskatta sitt babygym:) Han gör väldiga kraftansträngningar med både händer & fötter för att få tag i figurerna...

Ja, vad är det med tv-bänken då...? Jo, jag har allvarliga funderingar på att få den mörkare för att den ska passa ihop med resten av möblerna i vardagsrummet. Helst av allt hade jag velat ha en bänk i Indo-stil, men dom är ju inte direkt gratis.. Tv-bänken är i ek, men jag vet bara inte riktigt än hur jag ska gå till väga!? Jag tror iallafall att jag får börja med att provlasera inuti en låda. Skulle det inte bli bra, så är det ju nästan ingen mer än jag som vet hur illa det blev:)

Igår ringde min pappa & talade om att min farmor var väldigt dålig. Jag åkte dit på eftermiddagen & när jag kom in på hennes rum på sjukhemmet så kände jag först inte igen henne. Hon låg och andades tungt och verkade inte kontaktbar. Jag satte mig och berättade om barnen, att vi skulle ha barndop och lite annat som har hänt, samtidigt som jag strök henne på kinden & höll henne i handen.. Jag såg på hennes ögon att hon hörde vad jag sa och det kändes fint. Jag är så glad för att jag åkte till henne, för 1,5 timma senare, så fick hon efter en alldeles för lång pina äntligen somna in...

Nils 7 veckor

Ligger i sitt färgglada gym & funderar....


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja du det är svårt att veta vad det är inne i magen, men just nu är jag så nyfiken på hur den kommer att se ut ;) Åhh sju veckor vad mysigt. Jag längtar så. Och måste säga att erat hus har ju blivit kanon fint. Kollade på bilderna som du lagt ut, vilken skillnad från förr. Men sen har jag ju inte vart där inne på kanske 10 år :D haha kram

2010-02-10 @ 13:19:28
URL: http://snorpaan.blogg.se/
Postat av: Milla

Beklagar sorgen, det lät fint att du hann att sitta med henne och ge henne fina minnen med sig på resan!



Till gympakillen...vilken sötnos han är.Får mig nästan(men bara nästan) att vilja skaffa en sladdis.

Ha det gott och lukta inte på micken varje gång du ser än! Skratt.Kram Milla

2010-02-10 @ 14:05:10
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: IDA

Haha jo men det var säkert inte omgjort där på länge. Jag va inte inne där då ägarna före er bodde där utan dom innan det :D Så ja de va längesen.

Åhh tack vad snällt ;)

Jaa en del har det bra. Vill också resa, men de kommer väl det med ;D

2010-02-10 @ 15:37:28
URL: http://snorpaan.blogg.se/
Postat av: Petra

Beklagar sorgen, skönt att du hann och träffa henne innan. Usch jag bävar för den dagen jag mister någon av mina mor eller farföräldrar :(



Hur är det med mig?? Ja du...livet är inte lätt och jag brottas med så mkt. Är den coachen dyr som du rekommenderade? Pengar är inte nått jag har mkt av just nu för att försäkringskassan krånglar. Det jag tycker är mest jobbigt just nu är ju det här att ta steget att sluta helt att amma. Hur kunde du ta det beslutet innan å känna ro inför det? Är så trött på hur alla runt en säger att man ska försöka å inte ge upp i första taget. Men grejen är ju den att jag har kämpat och det är ju bara jobbigt. Har kommit å att jag inte tycker om att amma ens.



Va jag gnäller....

Hoppas allt är bra med er å det verkar det ju vara!



kram

2010-02-10 @ 17:09:54
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: malin

jag beklagar sorgen=( men vad skönt att du hann träffa henne innan, och att hon var närvarande då.

Kram!!

2010-02-10 @ 18:54:49
URL: http://svartam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0