Då rör jag runt lite igen....

Imorses hade jag tänkt att börja lägga in golv i mellandotterns rum. Jag har tänkt på detta såå himla länge för det är det enda rummet som det fortfarande finns plastmatta i, men när jag kom ut i garaget så la jag ner det projektet direkt! För det första var det svinkallt ute & sen förstod jag ganska snart att golvpaketen behöver nog ligga inomhus ett par dagar och tina upp först, så jag skyndade mig in igen...

Eftersom jag fortfarande har en bil som inte tycker speciellt mycket om minusgrader så blev jag tvungen att hitta på någonting härhemma istället... Började att sy gardinerna till min stora dotters rum. Kom tyvärr inte så väldigt långt för lillplutten hade ingen större lust med att titta på, så att jag får finna mig i att fortsätta lite senare:)

Jag vann tyvärr ingen auktion på någon Josef Frank kudde varken igår eller idag så jag får prova imorgon igen.., men jag hade turen att få köpa en helt ny Stig Lindberg "Lustgården" riktigt billigt utav en tjej på Blocket, så lite "röta" har jag tydligen ibland:)



Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

fasiken vad duktigt.

det skulle jag också vilja kunna.

men sånt får min man sköta. hihi.

Jag lagar mat just nu så snart kommer mannen min hem från jobbet kraaam

2010-02-24 @ 17:04:49
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: milla

Men guud va bra att kunna lägga golv själv..du får gärna komma när jag vill byta golv i köket...Fin kudde du köpt, inte helt fel! Vad blir det för gardiner? Kram Milla

2010-02-24 @ 19:01:31
URL: http://colormythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0