Då fyller man 27 år igen=))

Igår hade vi lite släktkalas här hemma = ganska fullt hus:) Det är iallafall mysigt när alla samlas och tiden springer iväg såå fort.. Jag fick många fina blommor & presenter, bla en jättevacker orkide av min älskade vän Bitten, stor vacker bukett tulpaner av min fina vän Ulrika,ny stekpanna av mamma, köksstolarna av pappa,  & det bästa av allt - ett presentkort på nack/ryggmassage av svärföräldrarna:)
Den stora frågan nu, är vad/om jag får något av min man...?? Ska bli riktigt spännande eftersom han säkert har glömt av att jag fyller år idag.... Jag har isåfall överseende med det eftersom han börjar att jobba kl 03.00 på nätterna och sällan är hemma förrän vid 19-tiden....Jag älskar honom såå mycket ändå!!
Jag kan ju bara tänka tillbaka på när jag körde taxi och fick gå upp vid den tiden på natten ibland - vid lunchtid så mådde man nästan illa av trötthet och ville bara hem & sova!!

Nej, nu kommer snart min "lilla" pappa & fikar med mig & Nilsen. Det är det enda barnet som är hemma här för tillfället. Tjejerna har ju sportlov denna veckan och åkte iväg till Hovfjället igår med farmor, farfar och sina kusiner...




Kommentarer
Postat av: ♥ anna ♥

Ja det verkar som många har ramlat på den där magsjukan. Hoppas ni slipper! Grattis förresten!

2010-02-15 @ 21:12:25
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: milla

Grattis!

Vilken härlig "27"-års dag! Härligt med alla fina gåvor och besök av nära & kära.Ha en bra dag!

Kram Milla

2010-02-16 @ 07:19:13
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas du hade en fin dag, ser så ut=) Kram!

2010-02-16 @ 14:07:50
URL: http://svartam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0