"Flärdkvällen"

Ja, i onsdags kväll så blev det då dags att gå till Flärdkvällen här i Götene och få min vinst.

Först fick jag en sk Guldbehandling (ansiktsbehandling) av Helena på KARISMA, sen gjorde den andra Helena make up på mig och eftersom det var lite dåligt med tid, så satte Linda på KALUFFSEN i hårförlängning under tiden... Jag vill lova att det var mycket på en gång där ett tag:))

När allt detta var färdigt så fick jag skynda mig att byta om till kläder från butik HARMONI, skor från JA och sen blev det då dags att gå ut på scenen. Jag tror faktiskt inte att jag har något minne kvar av detta, för är det någonting jag INTE tycker om, så är det att stå så i centrum, dessutom inför 300 personer och när sedan konferencieren började fråga mig en massa i mikrofonen - då ville jag bara hem!!

Jag klarade iaf att ta mig tillbaks bakom scenen utan att dö av hjärtklappning och när jag precis fått av mig de fina kläderna så kommer Monica på SAMBO och säger att jag får både kläderna och de snygga skorna! Det hade jag inte räknat med, men jag är såå glad och tacksam för allt jag fick under kvällen:)) TACK allihopa. Jag hade en underbar kväll!!

Jag har lite bilder från kvällen, men eftersom det var väldigt mörkt i lokalen så blev de inte så värst bra....


Sitter och väntar på min första behandling...











Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin du blev! Och vilka snygga ben, de visste vi inte att du hade.

2010-04-16 @ 20:10:24
URL: http://sjohaga.blogg.se/
Postat av: Malin

Wow, snygging!

2010-04-16 @ 21:13:08
URL: http://svartam.blogg.se/
Postat av: milla

Vilken härlig upplevelse...verkligen skönt att få bli uppiffad så där:D Snyggt ser det ut att bli...nyfiken på håret. Ser himlans läckert ut:) Ha en riktigt härlig helg och njut av all energi.Kram Milla

2010-04-16 @ 22:12:04
URL: http://skylltorp-creative.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0