Uppe med tuppen:(

Godmorgon:) Ja, nu är klockan 8 och jag har redan varit vaken i nästan 2 timmar, och för en gångs skull är det varken gubbens eller barnenes fel - det är KATTEN!! Han satt vid min säng strax efter kl 06 och tyckte att han sjöng såå fint! Det tyckte ju däremot INTE jag, utan nu har jag talat om för honom att han hänger väldigt löst;)

I eftermiddag ska vi till min syster och hennes familj på namnkalas. Hennes lille kille är nu redan 5 månader. Liten o liten är väl synd att kalla honom... han väger redan 10kg=))
Jag hoppas att jag inte blir alltför trött på kalaset, men har jag tur så märks det inte eftersom det skulle komma runt 50 personer. Då har man nog chansen att kunna dra sig undan lite om det skulle behövas:)
Jag får väl ta mig i kragen.., mot min vilja och stoppa i mig ett par järntabletter redan nu, så får jag hoppas att iaf huvudvärken lättar lite...  

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så fin blogg du har fått! Ja du om det inte är barnen som väcker en så är det djuren :-) Hoppas ni hade det bra på namnkalaset!

kram

2009-11-14 @ 23:31:40
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Mina

Godmorgon gumman..Inte skoj att vakna på det viset..Hoppas att du hade skön lördag.Ha en mysig lördag.kram kram

2009-11-15 @ 10:57:35
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0