TUPPERWEAR....

Nu ska jag iväg till en kompis som ska ha Tupperwear-party. Jag ska absolut inte ha någonting därifrån eftersom det mer eller mindre ramlar ur köksskåpen av grejjor, men det är ju alltid trevligt att träffa lite kompisar och man får ju för allt i världen INTE glömma bort att det bjuds på fika=))

Tyvärr har jag fortfarande samma idiotiska huvudvärk som jag nu haft i ca 2 veckor... Som tur är så ska jag till Mvc imorgon och kan då förhoppningsvis få ett svar på vad det är... Det värsta med besöket imorgon är att jag ska få min andra dos vaccin!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så mysigt med party! Precis det är ju aldrig fel med fika :-)

Hoppas dom kan hjälpa dig imorgon med huvudvärken.

kramar

2009-11-11 @ 19:53:21
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

åh vad skoj. ja bada är ju så kanon skönt. nu fick du mig att besluta att nu blir det hundpromenad sen ett bad de kan jag behöva så ont o blå sprängd om revbenet hans rumpa trycker där...

lycka till imorrn.

vad görs nu? kraaam

2009-11-11 @ 21:58:12
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

kan lova att du ej får vaccin imorrn. dom beslutade för några dagar sen att gravida bara får 1dos det räker. jag skulle få igår min andra dos men de behövdes inte så de vart de gammla vanliga mätningarna o så. jag har haft huvudvärk i 3 dagar men beror ju på min sömnbrist ingen sömn alls...men se till att få de kollat

kram

2009-11-11 @ 22:19:50
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0