Medans man orkar....

Oj, oj, oj... Idag har det banne mig varit full rulle hela dagen!
Vaknade redan vid 4-tiden imorses med migrän liknande huvudvärk, tog ett par alvedon och somnade om ca en halvtimma innan tjejerna skulle väckas inför skolan:( Mellantjejen var fortfarande väldigt dållig så hon fick vara hemma ännu en dag...  Sen fick jag snabba på till mvc, handla, laga en snabb lunch eftersom dotterns pappa ringde och sa att han både bokat tid hos optikern och vårdcentralen till henne medans jag var på mvc - Panik!!

Jag vet inte riktigt vad som hände men jag fick nog upp farten ganska bra över lag idag, så nu har jag bakat lussekatter så nu ska jag och familjen "provsmaka" ett par stycken:)



Kommentarer
Postat av: Petra

God kväll i stugan :)

Vilka fina lussekatter du gör, de ser otroligt smaskiga ut!

Lovar att ta det lugnt å jag har gjort det med men tyvärr så är min kropp så otränad så nu värker ryggen i svanken å jag har inte burit något utan stått upp å packat i 4 lådor. Så nu blir det ryggläge för min del.

Mannen här va å hämtade våran vagn förrut så den ligger jag å kollar på å drömmer att bebisen snart ska ligga där i!! Hade tänkt att fota den men får vänta tills imorgon för nu orkar jag inte göra nått mer, haha. Sen har jag två sjuka ungar här med :(



Vet inte om det är svinis eller vad det är.



Hoppas du får en bra kväll!

2009-11-12 @ 19:21:58
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Å så gott! Tror jag kommer förbi & provsmaka en eller kanske två :-) Visst är det konstigt, ibland så får man bara sådan energi & vissa dagar får man inte nåt gjort.

Ha de gott

kram

2009-11-12 @ 22:39:56
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Petra

Så fint du fått här då!



Ja det va helt underbart att kunna få den man önskade sig. Har ju kollat på blocket å tradera dagligen för att hitta en fin begagnad. Men om de varit fina så har de funnits i Kiruna, typ. Så nu är det skönt att slippa å leta där mer. Tänk att man kan bli så glad över att kolla på vagnen...hahaha!



Hur går det för dig då? Några mer krämpor eller håller du dig i form?



kram

2009-11-13 @ 16:57:08
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Petra

Låter som jag ju, tog 2 tabletter idag för jag har huvudvärk å blir så yr om jag står upp. Hoppas inte magen ballar ur igen bara. Men vi får väl stå ut, "bara" 5 veckor kvar nu :))



2009-11-13 @ 17:33:14
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Elin

så du har skaffat blogg utan att säga något!? :) riktigt trevligt tycker jag! Kram

2009-11-13 @ 17:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0