Fram och tillbaka....

Efter 4 timmar på sjukhuset i förrgår kväll med rötgen av hela högerbenet så fick jag till slut åka hem.. Blodflödet var inte det bästa eftersom lilleman ligger och blockerar ganska mycket nu, men det var iaf ingen propp:) 

Igår vid lunchtid ringde doktorn igen och bad mig att komma tillbaka...? De trodde att jag ev kunde ha en infektion i benet och de hade GLÖMT att ta ett blodprov - Då gick hela eftermiddagen åt till sjukhusbesök IGEN!!
Efter många om och men med läkare och överläkare, så fick jag åka hem. Ingen vet vad som hänt med benet, men de har ju som tur är uteslutit det värsta.

Nu ska jag snart gå upp på vår vind fast jag INTE får det för min man, men jag vill själv leta reda på vilka ljusstakar, stjärnor mm som ska sättas upp till 1:a advent. Han säger att han ska göra det, men då vet man inte vad han plockar ner för underliga saker (haha). Lika bra att jag gör det nu när han är på jobbet och ställer undan i en garderob så att de finns nära till hands...  


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha...när katten är borta! Men ta det lugnt nu för allt i världen så du inte får åka in en gång till. Precis så var det när jag väntade Izan, men jag hade heller ingen propp. Men vila måste man! Skönt att det inte var en propp iaf men fick du reda på vad det var då??



Jag tror min slempropp håller på å lossnar så jag måste oxå ta det lite lugnt nu.



kram

2009-11-18 @ 11:20:15
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Mina

God middag..Jag är jätte nöjd med våran nya vagn..sak bli så skoj att köra rund med honom i den.inte skoj med benet..& inte ligga på sjukhuset heller..Hoppas att det blir bättre & du får en skön osndag.kram

2009-11-18 @ 12:09:33
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0