Panik! Ska på julbord imorgon...

Ja, nu var det några dagar sedan igen... Vet snart inte vad jag gör mer än baka, vila och vänta.
Jag måste erkänna att de här sista dagarna av graviditeten tycker jag är väldigt lååånga och påfrestande. Man orkar ju precis INGENTING!! var hos BM idag och allt såg jättefint ut + att lilleman nu är fixerad:)

Imorgon ska vi iaf iväg och äta julbord med min mans jobb och det ska faktiskt bli riktigt roligt. Lika bra att jag kör så att jag kan åka hem om jag blir trött:)
Sen är det ju INTE lätt just nu att hitta någonting att ha på sig.. Jag har iaf beställt en klänning som kom idag, men jag tänker inte prova den förräns imorgon - passar den inte så stannar jag hemma=))

Så här ser den ut,  fast svart...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas att ni har en toppen kväll på julbordet!



Kramar

2009-12-05 @ 21:20:04
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Petra

Visst blir man trött på´t nu?? Jag vägrar att gå över en vecka eller mer. En dag är ok, men inte mer. Envisa bebisar vi har därinne.



kram

2009-12-15 @ 19:06:48
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0