Letar & letar...

Jag sitter nu här och söker med ljus och lykta efter "nya" sofföverdrag på Blocket. Tyvärr har det inte dykt upp någon annons med den klädseln jag såå gärna vill ha...., men jag fortsätter en stund till och hoppas på tur:) Kanske har jag otur, så att de som har köpt klädseln tycker att den är lika fin som jag, så att de vill behålla den...

Min mellersta dotter framförde alldeles nyss en önskan om att hon ville ha sitt rum lite färggladare. Vi hittade den här tapeten som är såå snygg!! Kruxet är bara vem som ligger bakom tillverkningen... Som tur är så jobbar ju min älskade vän Ulrika på Colorama, så jag får nog ta och göra ett litet besök hos henne imorgon:)
Visst är den läcker??

Tapeten min dotter önskar sig...

...& sofföverdrag till mamma:)

Kommentarer
Postat av: Maria

2010-03-02 @ 22:29:14
Postat av: Maria

Urläcker!!!

2010-03-02 @ 22:32:29
Postat av: milla

Snygg randig tapet, tyvärr vet jag inte vem som tillverkar den? Kram Milla

2010-03-03 @ 08:44:15
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: Mli

Hej, jag har hittat hit genom Malin C, mycket trevlig blogg! Då inredning e något jag tycker OM! och kan säga att Ulrika har den tapeten! decor maison, heter tillverkaren om jag inte minns fel... har själv spanat på den till min yngsta dotter men den var inte riktigt vad vi tänkt oss när vi såg den live... hoppas den passar er! För den e verkligen färgglad och snygg!

2010-03-03 @ 20:55:58
Postat av: Sandra

Hej! Vet någon av er än vad den randiga tapeten heter? Vi vill gärna ha den i vårt nya kök men jag hittar den inte. Har letat med ljus och lykta på decor maisons hemsida. Hjälp!



Hälsningar

Sandra

2010-11-03 @ 22:12:18
Postat av: Annelie

Den är superläcker!

2010-11-11 @ 20:01:43
URL: http://dartanjang.blogspot.com
Postat av: Camilla

http://www.mrperswall.se/

2011-01-16 @ 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0