Arg, argare, argast!!

Idag var jag och en kompis och köpte tyg=) Jag var såå sugen på att byta gardiner i köket imorses, och jag verkligen längtade efter att sy..., men det roliga tog snart slut!!
Jag klippte till allting och började... kände nog redan då att motivationen började försvinna och att tröttheten började ta överhand, men dum som jag var så fortsatte jag ändå - och då vet vi alla att det bara blir FEL!!
Ringde ett par kompisar och bjöd dom på fika istället och pepparkakan lyckades jag iaf med:)
Det värsta var att jag sålde mina gamla gardiner till kompisen, så jag får väl ta nya tag imorgon...





Det fina men "bråkiga" tyget innan.....


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman.Ska med baka sockerkaka i morgon.ska bli skoj..var riktigt många år sedan..kan inte mer än floppa..men det hoppas man inte på för min vän ska komma över på fika..hihih...Ha en skön start på veckan.kram kram

2009-10-12 @ 09:47:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Petra

Snyggt tyg! Va är det som bråkar då?

Jobbigt att ha ont i höfterna, foglossning är inte kul alls å då får man VILA! Men det har du ju lite svårt för om jag inte minns fel..hehe.

Nä det är inte niferaxen för den har jag slutat äta, ligger på 135 i blodvärde(eller va det heter)så jag slipper dem nu! Men jag misstänker att jag dricker för dåligt helt enkelt.

Låt nu gardinerna vara idag å ta nya tag imorgon!



kram

2009-10-12 @ 17:03:33
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0