Bus, bus och mera bus

Vår lilla "ängel" har verkligen vaknat till ordentligt! Hittar på både det ena och det tredje. Han är såå gosig ena stunden. Kramas och pussas för att i nästa sekund slå till ordentligt! Kan INTE minnas att tjejerna höll på med så hårda tag som han gör nu..
Imorses när jag duschat gick jag snabbt iväg (tyckte jag) å hämtade lite kläder, men jag var tydligen inte tillräckligt snabb eftersom det satt en väldigt glad och blöt kille i pyamas i duschkabinen när jag kom tillbaka:)

Resten av dagen har han hjälpt mig att tapetsera i det som ska bli hans rum här framöver. Nja..hjälpt och hjälpt.. han har mest ätit tapet och när jag tittade bort en sekund så hade han lyckats "dyka" ner i limhinken och sen smeta ut limmet i ansiktet..
Nu sover han iallafall för att orka med att hitta på nya trix imorgon;)


No hands!!


Blöt men lycklig:))

Kommentarer
Postat av: U

Ja det har blivit en riktigt liten buse av denna godingen!!!

2010-10-21 @ 22:45:48
Postat av: Moster

Grattis! :)

2010-10-22 @ 01:08:05
URL: http://sjöhaga.com
Postat av: Nanna

Hahaha vilken gullunge! hur härlig som helst! Du får göra som Emils mamma i Lönneberga och skriva ner alla påhitt han gör :)

2010-10-22 @ 06:34:49
URL: http://nannashem.blogspot.com
Postat av: Ninni

Det kommer nog bli värre=))

2010-10-25 @ 07:44:20
Postat av: Fru W

Haha!! Skönt att det inte bara är vi som har en minirebell här hemma då :) Blev allt lite orolig ett tag för kan man verkligen hitta på så mkt bus?? Å precis som du så minns inte jag att någon av de andra två ens varit hälften så busiga!



Ha en skön kväll!



kram

2010-11-01 @ 16:02:41
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0