Så var ännu en dag till ända här på sjukhu...

img_0028 (MMS)

Så var ännu en dag till ända här på sjukhuset.. Känner mig aningen bättre idag men snabb är jag INTE! Jag är övertygad om att familjen Borgs sköldpadda tuva är snabbare än mig just nu;) Jag har iallafall haft två riktigt goa vänner här på besök under dagen och det värmer verkligen med lite besök i den här tristessen. Vid lunchtid tittade Bitten upp en stund innan hon började jobbet och vid halv sex kom Louise hit vilket var jätteroligt eftersom hon varit bortrest i 3 veckor. Som vanligt så skämmer hon bort mig med fina presenter och idag kom hon med en såå fin Desigual kjol till mig som hon köpt i Las Vegas och det bästa med den kjolen (förutom det underbara mönstret) var att det fanns RESÅR i midjan! Det passar ju perfekt ihop med min onda, nyopererade mage:)) Har nu allvarliga funderingar på att åka hem redan imorgon kväll istället för på torsdag. Får väl fundera vidare lite på det och ta en diskussion med doktorn också om detta imorgon så får vi se vad vi kommer fram till.. Tror iallafall att jag ska börja med att försöka sova några timmar. Natti natti


Kommentarer
Postat av: Fru W

Förstår att du vill hem men du kanske skulle stanna till på torsdag för din egen skull? Jag hatar att ligga på sjukhus jag med, men vet att när man kommer hem så vilar man inte som man borde utan hittar på saker å till slut gör man allt ändå. Eller hur?!!



Ta hand om dig och krya på dig nu!



kram Petra

2010-11-10 @ 01:08:26
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Fru W

Bobby-car är det en sådan röd bil man sitter på? Isåfall vill säkert Lion ha en sådan med, men inte jag, hahaha!



Hur mår du idag då? Kvar på sjukan?



kram

2010-11-10 @ 19:09:41
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Emma

Dessigall

2010-11-10 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0