Vansinne!!

Med tanke på det dåliga vädret så blir det inget målat idag. Nils har dessutom skyhög feber efter vaccinet igår och sover mest hela tiden... Vad gör jag då? Jo, jag bestämde mig för att ta bort den gamla plastmattan i vår klädgarderob/blivande toalett, om ifall att rörmokaren skulle dyka upp i veckan.

Trodde givetvis att det inte skulle innebära någon större ansträngning och jag kunde dessutom inte i min vildaste fantasi tro att en liten plastmatta på 2kvm kunde sitta fast såå j-vla hårt!!
Troligtvis så får jag tillbringa både resten av både eftermiddagen och kvällen i det lilla kyffet med att skära matta:((


Kommentarer
Postat av: Milla

Du är för rolig, du=D Kan man få låna hem dig hit...så det blir lite fart på våra projekt, skratt.

Vi skulle åtminstone behöva en spark i ar...t.

Trist att Nils blivit febrig, aldrig roligt för de små liven:)Skönt att han kan sova bort lite av den:)

Ha det gott.Kram Milla

2010-05-25 @ 14:11:31
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com
Postat av: cecce

Usch...vilket stort projekt det blev av något så litet:-) Sådana mattor brukar sitta som berget!!



Här är också regnigt, kallt och blåsigt. Vilket majväder!!



Kramar

2010-05-25 @ 17:03:02
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Varför ska du ta ut den? Den är väl ett bra underlag vilket golv du är ska ha?

2010-05-26 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0