Trädgårdskaos!!

Vår trädgård ser just nu ut som om den varit med om en tromb eller något liknande... Eftersom vädret var såå fint idag så ville man ju bara ut till varje pris!

Jag började med en långpromenad med en liten kille som vägrade att sova och istället gnällde från och till i ca 7km. Jag vägrade att vända eftersom jag trodde in i det sista att han skulle slå igen sina blå - men INTE!!

Detta resulterade istället i att han nu har sovit 3,5 timme på eftermiddagen och då hann jag helt plötsligt både plantera mina pelargoner och tvätta halva huset inför kommande målning... D tvättade altanen och började sedan på projekt "Bredda garageuppfarten", så - Inget ont utan det har något gott med sig heter det ju:))

Snart blir det iallafall premiärgrillning med kött och pastasallad..



Mina små sköldpaddor...


...och den röriga baksidan:))

Kommentarer
Postat av: Milla

Här har det hänt grejer...vad ska det bli för färg på huset. Ha det gott, Milla

2010-05-02 @ 19:52:57
URL: http://creativitymyrockyworld.wordpress.com
Postat av: Milla

Jag har ytterligare ännu en gång bytt namn på bloggen. När vardagen står i lågor så är det skönt att möblera om i bloggsfären. Ha det gott. Milla

2010-05-03 @ 20:12:50
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0