Stengrått...

Då har jag äntligen bestämt mig. Lånade hem lite färgprover till huset av min kompis Ulle på Colorama igår. När jag ställde upp de målade träbitarna i solen mot fasaden så ändrade alla de grå tonerna helt plötsligt färg. En blev militärgrön, en annan lutade åt gult, men när jag kom till färgen "Stengrå" då stämde plötsligt allt:)

Väntar nu bara på att alla de sabla frostnätterna ska försvinna så att jag kan komma igång med målningen. D har iaf lovat mig att måla uppe vid taknocken eftersom jag är såå fruktansvärt höjdrädd!! 
Kommer ihåg när jag målade sist och trodde att jag skulle fixa det ändå. Det slutade med att jag blev sittandes på garagetaket en bra stund innan jag med darrande ben vågade klättra ner igen... 


Kommentarer
Postat av: Milla

Tänk vilken tur att man gör som du och testar färgen i ljuset. Stengrått ser ut att vara fin. Hoppas det blir målarväder och så kikar jag in för en update senare:) Milla

2010-05-04 @ 14:13:20
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com/
Postat av: Milla

Halloj igen. Kul att du hittade in till mig. Låter som du tolkat min blogg precis så lugn & harmonisk som jag vill att den/ livet ska vara:)

Ibland är det enkla det bästa, även om jag har en förmåga att komplicera det mesta.Hihi.

Ha det gott!

Milla

2010-05-04 @ 15:55:57
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0