....& måndagen avslutas i Falköpingsparken:))

Ja, igår var det i princip fullt upp hela dagen. Var hos Linda på Kaluffsen på förmiddagen och satte i ca 30 slingor till i håret eftersom det kändes lite lite med det jag redan hade. Sen var det utvecklingssamtal för minsta dottern och som vanligt var det inga bekymmer vilket gör mig såå glad! Är så tacksam att alla tre tjejerna sköter skolan så bra med tanke på att deras mor aldrig haft ngt större intresse för att läsa....

På kvällen (läs kl 18) så var det meningen att jag och min kompis B skulle åka till Falköpingsparken och lyssna på Leijons. Nu blev det inte riktigt som det var tänkt eftersom B inte kände sig bra och hade åkt på migrän...men jag bestämde mig iaf för att åka och kika själv eftersom D vägrade att följa med:))

Jag måste säga att det var över förväntan, förutom att jag blev uppbjuden ett par gånger (haha). De spelade riktigt bra blandad dansmusik och det var roligt att höra min gamla "barndoms"kompis A sjunga lite mer seriöst än han gjorde för oss kompisar på fester för ca 20 år sedan:))
Vad tror ni? Man kanske skulle ta och anmäla dom till Dansbandskampen...




Kommentarer
Postat av: Milla

Låter som en toppen kväll...Kul med gamla kompisar som jobbar med annorlunda grejer:) Milla

2010-05-04 @ 08:55:14
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0