Panik när mamma försvinner en stund:)

Ja, vad ska man säga...Det är som vanligt när jag åker iväg ensam en stund - Det händer alltid någonting "spännande" här hemma bara jag rundat kvarteret:)
Idag skulle jag till läkaren med min mellantjej Ninni, så jag passade på att åka iväg lite tidigare...  Bl.a var jag på Colorama & lånade några tapetkartor till tjejerna. När jag kommer hem så står lillkillens badbalja framme, mitt i hallen och hans far ser INTE såå glad ut... Vad har hänt? Jo, liten har gjort ordentligt i blöjan! Nilsen har krånglat omkring när det skulle bytas..., så D blev tvungen att skynda sig att tappa upp ett bad och ta hand om hela kalaset:) Tur i oturen iallafall att jag inte var hemma=))

Nu har min vän Bitten varit här och fikat lite... dessutom har jag och de minsta tjejerna valt ut varsina nya (väldigt färgglada) fondtapeter till deras rum. Tyvärr kommer inte tapeterna förrän på måndag, så vad ska jag nu hitta på i helgen;)

Måste också få visa vilka fina cupcakes min stora tjej Ellen bakade igårkväll. Visst blev dom fina??

Storasyster Ninni & lillebror:)

....och Ellens fina cupcakes.

Kommentarer
Postat av: IDA

Det var väldigt fina cupcakes. Jag har aldrig bakat det men kan lovar att dom skulle vara långt ifrån så fina :D

2010-03-04 @ 19:24:20
URL: http://snorpaan.blogg.se/
Postat av: milla

Ser härligt goda ut , i brist på tapet får du mumsa på cupcakes?;D Ha en bra dag.Milla

2010-03-05 @ 08:57:23
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Du är välkommen hit under helgen o måla om du inte har ngt för dig! Kram

2010-03-05 @ 09:52:57
Postat av: Malin

Vilken duktig bakerska du har där hemma=) Ha en fin helg, kram Malin!

2010-03-05 @ 11:20:01
URL: http://svartam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0