Lite bättre idag...än så länge...

Godmorgon! Tjejerna har kommit iväg till skolan och Nilsen sitter här i mitt knä utvilad,charmig och mätt:)
Jag känner mig aningen piggare idag. Har fortfarande väldigt ont i kroppen, men ingen huvudvärk än så länge.. Jag har iaf avbokat dagens aktiviteter - återbesöket på mvc & massagen ikväll. Visst hade det varit underbart med massage nu, men jag är rädd för att det kan bryta ut dubbelt om Susanne börjar att trycka runt på mig...

Dagens projekt, om jag orkar, blir att ta tag i vår gamla Hokus-pokus stol. Den behöver verkligen en uppfräschning efter att ha legat ett par år på vinden och däremellan blivit använd av fyra barn!!


Såå söt speldosa som Nils fick av Bitten & Tony i doppresent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0