Jag vet inte riktigt vad jag vill....

...men så är det ju tyvärr ibland. Har ju hållit på och krånglat med att byta klädsel från vitt till marint på våra soffor, ett antal gånger nu, men det enda som händer när jag gör detta är att jag blir genomsvettig & förbannad för det är såå jobbigt - jag blir varken nöjd med den ena eller andra klädseln.. Vet ju inte vad jag vill....!?
Vad tycker ni och har ni några trevliga förslag så blir jag oerhört tacksam:)

Idag är det ju dessutom en så fin dag så det hade ju varit underbart med en långpromenad i solen... Tyvärr så har lillkillen fått feber & det bubblar i munnen på honom så vi får snällt stanna inne.
Det värsta är väl att man istället blir tvungen att ta tag i allt det tråkiga. Behöver börja baka så smått inför dopet, städa lite, lägga ut en massa saker på Tradera och till sist ta tag i de 10 extrakilona som man bär runt på i onödan.... Puh!!



Kommentarer
Postat av: Petra

Nä inte alltid lätt att veta vad man vill Anna :P

Jag tycker det vita nu till våren, blir ljusare!

Så du har bara 10 extrakilon du...hmmm...en annan har ju 20 extrakilon...BLÄÄ. Men jag har redan tappat ett par så "bara" 18 kvar...



2010-03-02 @ 14:15:26
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: milla

Gillar din nya header...Tråkigt att Nils är sjuk.

Soffor...hmmm skulle inte heller kunna bestämma mig. Tur att vår klädsel är fast, skratt. Det ser fräscht ut med vitt nu när våren nalkas? Ha det gott.Milla

2010-03-02 @ 20:23:32
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: IDA

Båda är snyggt, men jag tycker du ska ta den vita klädseln :-)

2010-03-04 @ 19:26:19
URL: http://snorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0