Den randiga tapeten är uppsatt...

Har känt mig lite halvslö de sista dagarna men trott att det berodde på att det varit en hektisk helg.
Idag tror jag inte längre att det beror på det... Jag har värk i hela kroppen och svårt att vara uppe långa stunder. Känner mig helt matt!!
Har egentligen inväntat vinterkräksjukan eftersom min syster och hennes två små kottar har det. Har ju träffat dom nu flera dagar i rad, men det här är nog någonting annat (som tur är).

Kan iallafall visa lite bilder på hur min mellantjejs rum blev efter tapetseringen:)


Före...


Randig fondvägg & målad garderob med skoltavelfärg..


Kommentarer
Postat av: milla

Vad fint det blev. Verkligen en härlig tapet...Glatt & mysigt.Griffeltavlan blir en häftig detalj.Kul.

Mindre roligt med sjukdomar dock, hoppas du snart mår bättre.Kram Milla

2010-03-17 @ 19:38:35
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: Malin

Känner mig oxå lite hängig, men det ger väl sig. Så fräscht det blev!! Sommar i rummet året om=)

2010-03-17 @ 20:16:42
URL: http://svartam.blogg.se/
Postat av: Christer

Hej!!



Skitsnygg tapet!

Vad e de för märke på tapeten o vilka saluför den?

Mvh

Christer o Anna

2011-12-03 @ 16:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0