Rött tungt gips...

Hedvig och hennes pappa var tillbaka på sjukhuset vid 9-tiden igår förmiddag. Han ringde till mig vid tio, och då var lilltjejen sövd inför operationen. Fy, vad mamma var nervös!! Han lovade att ringa så fort hon vaknat men glömde tydligen detta. Jag väntade och väntade och väntade:(

Vid fem-tiden ringde de äntligen och var då på väg hem till mig så att jag fick träffa henne.
Jag möttes av en väldigt trött liten tjej som samtidigt var vid gott mod, visade upp sitt röda gips och efter en stund väldigt görna ville låna en sjal av mamma eftersom hon inte orkade hålla uppe armen längre....


Kommentarer
Postat av: Milla

Förstår att du måste varit nervös...skönt att de kom förbi så du fick hålla om henne=)

2010-06-05 @ 07:54:55
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0