Selma är hemma igen!!

Vi hade nog alla i familjen gett upp hoppet om att vår lilla kattunge skulle komma tillbaka efter att hon nu varit borta i nästan en vecka!

I eftermiddags åkte jag bort till vår lilla kiosk Sil-jouren som vi har här i närheten. När jag står vid kassan och ska betala så frågar jag Majken som jobbar där om hon sett min katt? -Kanske säger hon då. Det var en dam här och satte upp en lapp om en tillvaratagen kattunge... Jag rusar ut o läser annonsen. Visst är det lilla Selma som sitter där på bilden! In i bilen och ringer telefonnumret på lappen...får deras adress...och där är hon:))

Tänk vilka underbara människor det finns. De hade ordnat ALLT för henne! Mat i alla tänkbara former, leksaker och kattlåda. De tyckte att hon var såå gullig! De sa att hon låg i knät när de såg på tv och sov mellan dom på nätterna. Ja, det är vår lilla Selma det:)
Nu är hon hemma hos oss igen och alla är nöjda och glada. 

Tack ännu en gång familjen Blom för att ni tog hand om henne så fint!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vad skönt att det gick så bra och att det finns så goa människor:)

Välkommen hem lilla Selma.

Kram Milla

2010-07-18 @ 22:57:20
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com
Postat av: Malin

Vad skönt att hon är välbehållen!

Kram!

2010-07-19 @ 18:56:06
URL: http://svartam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0