Second-Hand & egentid:)

Ja, idag kikade jag in i vår egen lilla Second-Hand och där låg den! Klockan som passade perfekt i mitt kök. Dessutom till priset av 35kr. Kan det bli så mycket bättre:) I affären intill så hittade jag en supergullig mössa till Nils, men den kostade tyvärr några kronor mer (haha).

Imorgon bär det av till Skövde där jag ska klippa mig. Som tur är har jag en kompis som har en jättefin salong i stan www.salongtingeling.se och hon är nog den enda jag kan med att gå och klippa mig hos.... Jag brukar nämligen klippa mig själv och det uppskattas INTE hos andra frisörer, men hos Åsa vet jag att hon "bara" säger - Men Anna...VAD HAR DU GJORT!!? sen skäller hon inte mer på mig utan bara skrattar & fixar till problemet:)
Ska också försöka att få tag i lite snygga tyger till kuddar & gardiner i två av tjejernas rum..

Köksklockan...

& lillebrors nya mössa....

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad roligt när man hittar något man vill ha för en billig peng. Mössan var för gullig den med. Skrattar, igenkännande om "klippa-sig-själv". Det kunde varit jag, skratt. Visst är det tur att man har någon som inte skäller på en utan fixar till det, om det går? Ha en bra dag.Milla

2010-02-05 @ 10:06:25
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Halloj!

Vilket fynd du gjort! Jätte fin klocka!

Ha en bra fredag!

Kramar

2010-02-05 @ 14:19:07
URL: http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0