Ibland är saknaden såå stor...

Jag pratar om min älskade hund Hugo, en stor och kraftig Engelsk Springer Spaniel som lämnade oss i somras efter 11 underbara år tillsammans... Jag tänker ofta på vilken underbar vän och barnvakt han var & hur mycket sällskap, glädje & kärlek han gav oss.... 
Tänk den julaftonen han traskade iväg till grannen och åt upp deras julskinka som stod ute på altanen - då visste jag inte riktigt var jag skulle gömma mig & tultade tjejerna iväg när de var små, givetvis följde han med:) Han släppte dom ALDRIG ur sikte!
Jag saknar honom såå innerligt, men samtidigt vet jag att han inte mådde bra den sista tiden utan att det var dags att få somna in...Nu vet jag att han har det bra, och han vilar nu vid den stora,vackra björken i trädgården efter alla fina år vi fick tillsammans...




Kommentarer
Postat av: Milla

Jag känner din saknad ända hit och visst är det nog så att minnen & saknaden bubblar upp då & då!

Skönt med fina minnen..Kram Milla

2010-02-07 @ 20:09:33
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: smile

Hej! Vad kul att du hittade in till mig och tack snälla för kommentaren! Jag förstår så väl din saknad. Jag saknar min lilla westie som gick bort för snart fem år sen. Jag kan fortfarande höra hennes tassar på golvet...



kram och fortsatt trevlig vecka!

2010-02-08 @ 17:09:41
URL: http://smilebloggar.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hej hej!



Å förstår verkligen saknaden av eran hund!

Så vacker!



Så fint du har gjort på din blogg! I Like!



Kramar

2010-02-08 @ 17:35:52
URL: http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0