Ge mig en Losec, tack!!

Visst är det mysigt att ha goa vänner här...prata och fika, men nu känner jag att det blivit lite väl mycket av det goda i eftermiddag...
Först var vi en sväng i stan, men det vill jag lova att hade jag kommit på innan vi åkte att det var lönehelg och bokrea - då hade jag stannat hemma! Hade tänkt att gå in en liten sväng på Åhlens, men jag vände redan i ingången - Jösses vad folk det var som rev omkring därinne!!

När vi kom hem så var D`s kompis Peter här en stund. Då var det kaffe & krämbulle... en stund senare kom min kompis Ulrika & hennes lille son hit med nybakta kärleksmums och en kladdkaka, så då åkte kaffepannan på igen... Nu mår min mage INTE bra vill jag lova:(

Jag hittade iallafall en liten fleecetröja till Nils på Lindex. Han har precis upptäckt sina händer och blir därför riktigt förbannad om han ska behöva ha dom instängda i overallen, så självklart ska han inte behöva "lida" över så allvarliga saker=)

Nej, nu ska jag spä på mitt magonda med att äta lite tacos...efter det är jag rädd för att det enda som hjälper kommer att bli, en liten tablett som börjar på bokstaven L=))


Kommentarer
Postat av: milla

Men visst blir folk som galna när bokrean går av stapeln...men snygg fleecetröja till lill-killen!

Har också tagit "lite" för mkt kaffe idag fast mitt dilemma blir mer av vakna sorten! Somnar nog i morgon nå´n gång.

Kram Milla och ha en go kväll.

2010-02-27 @ 21:41:43
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: Petra

Här kör vi med GI mat så jag är hungrig!!! Låter farligt gott med en massa fika :)

Precis den tröjan såg jag nyss på Lindex webshop å blev sugen på den, blir nog en sådan till plutten med!

2010-02-27 @ 22:22:28
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken fin tröja, härliga färger=)

Ja, vissa dagar blir det lätt för mycket av det goda...

Men snart ska man väl kunna komma igång med raska promenader igen. Har ju inte varit det lättaste med vagnen direkt..Kram!

2010-02-28 @ 21:21:28
URL: http://svartam.blogg.se/
Postat av: Petra

Jo jag gör nog det. Var ju uppe å snuddade på det tresiffriga innan grabben föddes :( å det har jag aldrig varit i hela mitt liv. Så nu jäklar är det hårdkörning som gäller om jag ska ner på mitt normala till sommaren. Vore ju kul om man INTE såg ut som en strandad val på beachen...hahaha!

2010-02-28 @ 22:26:55
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0