Finns det inget slut....!??

Jösses vad det har snöat här idag:( Undrar ibland om det inte finns något slut på ovädret...Jag tycker inte att jag gjort så mycket mer idag än att skotta fram bilen, trappan och brevlådan.... och detta har jag inte bara gjort en gång - utan tre!!

När jag till slut kom iväg så var det faktiskt värt allt slit... Jag fick tag i en lampfot som passade kanon i köksfönstret och sen kunde jag inte låta bli att gå in i Götenes egna lilla mysiga inredningsbutik "Färg & Fantasi". Givetvis så fick jag med mig ett par saker hem....bl.a en urläcker ljusstake som är gjord av gammal drivved och ett litet hjärta av gips som jag kan sätta små lappar med meddelande i till min man=)

"Ni är underbar"

Sååå söt!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilka fina små fynd. Vilket bra tips med lasyren till bordet. Skitsnyggt.Gillar tapeten. Milla

2010-02-03 @ 21:47:19
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: Petra

Å vilka fina saker!!! Finns sånt vackert i Götene??

2010-02-06 @ 11:27:12
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0