Då var den här fredagen snart slut.....

Ja, då var den här fredagen snart slut... Åkte hemifrån redan kl 10 på förmiddagen för att hinna kika lite i den stora staden Skövde innan jag skulle klippa mig:)
Hittade iallafall tyger till tjejernas rum, så jag ska väl försöka att sy det i helgen om andan faller på...
Hann in en liten sväng på CHILI också innan jag åkte hem - och där hittade jag äntligen en ny kaffeburk!

Nu har hela familjen intagit den vanliga fredagsmiddagen tacos, så nu blir det först "Lets Dance" & sen det bästa av allt "Solsidan". Det får jag bara INTE missa...

Tygerna från Hem & Hobby...

Kaffeburk från CHILI....

...& en såå söt body till Nils som bara var tvungen att få "åka" med hem=))

Kommentarer
Postat av: Milla

Här händer det grejer..Visst är det kul att fixa och dona..Barar att prova sig fram, rätt som det är så blir det som man vill ha det. Kram

2010-02-05 @ 21:34:10
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: Petra

Jaha så du va i Skövde utan att säga till!!! Men som vanligt fina saker du köpt! Hem & Hobby har massor av fina saker.

Å här inne i bloggen har det blivit jätte fint!!



Ha en mysig lördag!



kram

2010-02-06 @ 11:33:37
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin bloggen blivit!! Åh..jag missade solsidan igår, men jag hade trevligt iallafall=)

2010-02-06 @ 15:56:49
URL: http://svartam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0