Hinner den...eller hinner den inte??

Det är den stora frågan nu om min änglatrumpet (det 5cm lilla skottet från Tradera) ska hinna blomma innan den ska in för vinterförvaring..? Hoppas, hoppas!! Det har iallafall ÄNTLIGEN kommit fram ett par knoppar till skillnad från förra sommarens trumpet som växte å växte å växte utan knopp så att jag till slut trodde att det var ett träd, blev sur och slängde den i komposthögen i skogen här intill:))

Den här växten har jag iallafall bestämt mig för att behålla, vinterförvara och hoppas på att den växer till sig ordentligt nästa sommar....




Kommentarer
Postat av: Nettan

nästa år tidigt...mars så tar du in den från vinterförvaringen och väcker den till liv igen...då får du en tidigt blommande änglatrumpet

2010-09-01 @ 21:47:02
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Nettan

nästa år tidigt...mars så tar du in den från vinterförvaringen och väcker den till liv igen...då får du en tidigt blommande änglatrumpet

2010-09-01 @ 21:47:20
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0