Prickar & lite annat smått...

Godmorgon! Idag ser det iallafall ut som att det skulle bli riktigt fint väder:) Igår ställde jag och Nils in planerna vi hade på att vara ute eftersom det plötsligt blev ett bakslag i vädret här.. Vi satte oss i bilen istället och åkte iväg till stan och shoppade lite:))

Nilsen fick lite nya kläder eftersom han växt ur det mesta nu och mamma fick ett par vita Converse. När vi kom hem låg det dessutom ett paket i brevlådan med en prickig vaxduk till mig (den kommer att bli kanonfin på utebordet) och en prickig fleece-filt till Nils att ha i vagnen. Lillkillen tyckte att filten var såå fin och hade svårt för att titta klart på den:))

Idag ska vi iallafall ta en liten promenad fram till blomsteraffären. Jag orkar nämligen INTE se de överblommade påskliljorna längre....


Fleece-filten


Vaxduken


Alfons-pyamas


Tröja & byxa


Snickarbyxor


...och skor till mig:))

Kommentarer
Postat av: IDA

Jag vill HA såna skor jag med. Sketa snygga hehe

2010-04-22 @ 12:52:23
URL: http://snorpaan.blogg.se/
Postat av: IDA

Ja jag får nog göra det :-) Tack för tipset.

Ja dom är för långa för att vara sanna. Men försöker mitt bästa för att fördriva tiden :D

2010-04-22 @ 18:18:50
URL: http://snorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0