Lyx på hög nivå:))

Ja, det ska jag få imorgonkväll då det är en sk "Flärdkväll" här i Götene...

Det ringde en tjej till mig igår eftermiddag och sa att jag var den som blivit utvald till kvällens Flärdtjej. Jag undrade först vad hon menade eftersom jag helt glömt bort att jag skrivit upp mig på någon lista i någon av butikerna för att vinna detta. Sen blev jag alldeles iskall när hon berättade vad jag skulle vara med om... Ansiktsbehandling, make-up, kläder och hårstyling m lite hårförlängning!!  Vet tyvärr inte om det går att göra något åt det lilla håret jag har, men vi får se...

Igår var jag helt inne på att jag skulle ge bort allt detta till någon annan...men nu har det sjunkit till räva (ursäkta uttrycket) så nu ser jag verkligen fram emot detta:) Det ska bli såå kul!!

Just nu är jag precis hemkommen från Carisma där de noppade och färjade ögonbrynen på mig och om ca en halvtimma ska jag iväg till Sambo/Harmoni och prova ut kläder och till sist så blir det en tur till JA-skor:))
Jag kommer vara helt slut innan den här dagen är över!! Men oj vad roligt det ska bli!! 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad roligt! Det är du värd!

2010-04-13 @ 18:10:50
Postat av: Petra

Å va roligt!!! Du tar väl bilder så vi får se??



kram

2010-04-13 @ 19:04:53
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: yasmine modell fru och mamma

tack ja vår helg var också underbar.

Nu ska jag dock hoppa i säng dennis somnade jätte tidigt så hoppas han sover hela natten ändå nu...

hoppas du sover sött kraaams

2010-04-13 @ 23:07:52
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, bilder måste vi få se!! Vad kul!

2010-04-14 @ 19:48:36
URL: http://svartam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0