Lilla Ebba:)

Igårkväll var vi hembjudna till en gammal jobbarkompis till mig för att se på deras nya tillskott i familjen - Ebba. En liten underbar söt och livlig boxertik som bara är 10 veckor gammal. Visst är hon helt underbar?? Jag blev iallafall helt såld på henne, men när jag kom hem så började tankarna snurra, och tur var väl det för då plötsligt kom jag ihåg hur mycket jobb det är att ha en liten valp i huset... så det får allt räcka med vår gamla katt ett bra tag till... Men en dag, långt fram i tiden så SKA jag köpa min drömhund - en newfoundland=))

Idag åkte jag ut en stund på förmiddagen för jag skulle bara handla lite mat, påskgodis till barnen och en present till min mamma som fyller år imorgon.
Nu var det plötsligt inte så "bara" att åka & göra detta. Det är ju storhelg!! Jag vill lova att jag INTE var ensam, varken i affärerna eller på vägen. Hela E20 var som pärlband och hastigheten som hölls var ca 60km/h, men efter mycket om och men så kom jag iallafall hem:)

Godisskålen är nu full och inväntar de små påskkärringarna som snart ringer på dörren.... & jag vill samtidigt passa på att önska er en riktigt fin & glad påsk!!

Lilla Ebba:)


Ett kort från min lilla Ninni:)


Godisskålen...

Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

Hej.

Ja dennis är jätte stor han drar sig upp så han står själv, med hjälp av att bara hålla i mitt finger, redigt bra balans och stark är han.

Nu ska jag laga lite mat här hemma. Hoppas du får en bra start på påak helgen och spril månad. kraaam

2010-04-01 @ 16:41:41
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: milla

Hur söt som helst, Lilla Ebba;)

Kram Milla

2010-04-02 @ 13:04:06
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: Denna sanna Kvinna

:) Jo hon är allt vår lilla ögonsten :D Tack så mkt

2010-04-03 @ 10:58:03
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0