Gröt är gott!!

Trodde att det skulle bli svårare att lära lilleman att äta. Tjejerna har alla tre varit väldigt tröga med det - men INTE Nils:)) Han äter snällt vad som bjuds.. Vid lunch brukar vi äta en liten burk med ngn god puré och på kvällen kommer vi till hans favorit - Banangröten! Han äter glatt upp en hel portion och sen fyller jag på med välling innan sänggåendet. Detta har resulterat i att han blir mättare och sover ordentligt på nätterna vilket jag tycker är jätteskönt:)

Nu blir det snart lite tv tittande och jag väntar in mitt favoritprogram - Arga Snickaren:))




Det blir inte mycket spill i uppsamlaren här inte....




"Arga snickarn", Anders Öfvergård


Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som Lion det, hehe. Banangröt är finfint :)

Han får oxå en portion på kvällen och sen lite ersättning och inatt sov han väldigt länge!



Ha en fin 1:a maj



kram

2010-05-01 @ 14:23:59
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0