Det lutar åt Kronan....

Godmorgon! Jag började fundera häromdagen på om jag skulle byta ut Nils barnvagn mot någonting nättare med tanke på att han redan växt ur liggdelen... Efter lite eftersökningar och rekommendationer så föll mitt val på en sulky från KRONAN. Tycker att den verkar jättebra. Stabil, smidig och prisvärd. Dessutom finns det ett inbyggt insektsnät i sufletten & leveranstiden är endast 1 vecka.. Jag ska fundera lite till, men jag tror att det blir en sådan iallafall:))  

Om en stund ska jag och Nilsen ta en promenad fram till byn där det är vårmarknad idag. Ska inte ha någonting mer än ett par speciella klädnypor som är superbra och bara säljs där, men jag behöver dessutom posta ett paket...

Ny sulky från Kronan

Kronan SulkyKronan som tidigare har cyklar och en praktisk duovagn i sortimentet kommer nu i vår med en snygg och praktisk sulky. En begränsad upplaga säljs med 10-gruppens tyg.


Vagnen är en klassisk, rejäl och stabil sulky men med fördelen att den går att fälla i fullt liggläge. Vagnen har också reglerbart handtag och praktiska fickor i suffletten. Myggnätet är inbyggt i suffletten och med vagnen kommer en väska för mindre pinaler och en rymlig varukorg.



Kommentarer
Postat av: Maria

Kan man fälla ner ryggstödet så det blir plant då? Han e ju liten fortfarande så akta hans rygg :) Kram

2010-04-08 @ 10:39:20
Postat av: Anna

Jajjamen Maria, givetvis är det fullt liggläge. Men samtidigt är den lille herrn såå nyfiken så att det kan vara bra om det går att höja ibland så han ser:))

Kram

2010-04-08 @ 11:58:37
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: milla

Fullt liggläge är ett måste, tycker jag, så att de kan fortsätta att sova gott;) Den är riktigt snygg den vagnen, ibland önskar jag att min småbarnstid var nu. Fast bara med tanke på att allt är så retro, nu;D I like! När jag sedan tänker efter så inser jag att jag nog inte skulle ha tålamod med småbarnstiden ige:/ Kluvna känslor eller stundande 40-års(om 2 år)kris:D

Ha en härlig dag på vårmarknaden;) Kram Milla

2010-04-08 @ 12:40:02
URL: http://skylltorp-creative.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0