Nu är "magstödet" äntligen inköpt:)

Nu har jag ÄNTLIGEN beställt ett stöd för magen som min barnmorska rekommenderade mig att köpa... Fick prova det på Mvc och eftersom det för tillfället känns  som min bebis ska trilla ut så fort jag rör på mig, så var det kanonskönt!! Det såg inte mycket ut för världen, men höll iaf upp magen så att jag blev lite mer avslappnad...
Nu tog jag mig äntligen i kragen och beställde ett. Det kommer från ett litet företag här i Skaraborg som heter Minimundus och kostade faktiskt bara 109kr=)


Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

oj vad duktig du är.

Oki vad tidigt man ska ju inte göra viktuppskattningen förrens i v36 för bäst resultat.

jag ska göra för att jag har låg vikt från början 48kg till min längd på 180, och har en kronisk mag/tarm sjukdom som gör att jag senaste 3åren inte fått behålla nån mat.

men den sjukdomen blir visserligen bra under graviditeten men sen återgår det till de dåliga igen.

så försäkerhetsskull besluta dom de direkt när jag vart gravid. men jag följer min egen kurva sa barnmorskan och aviker inte så jag kunde mer se det som en rolig grej eftersom allt gått så bra.

nu ska jag ringa mannen o fråga om han vill ha mat när han kommer hem kraaams

2009-10-31 @ 15:09:38
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

ah oki då förstår jag. ush vad hemskt och jobbigt beklagar verkligen men nnu är du snart i mål och har din lilla plutt i din famn tänk vad mysigt.

Ha en kanon kväll du med kraaamis

2009-10-31 @ 16:43:08
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0