Nu är bordet färdigt!!

Godmiddag!
Nu har jag till slut blivit färdig med matsalsbordet och jag blev faktiskt jättenöjd:)
Eftersom jag känner mig som en elefant för tillfället och blir trött för minsta lilla så tog det några dagar extra mot vad det hade gjort i vanliga fall..., men som sagt - nu är bordet och stolarna målade och klädda med nytt tyg.



Grundmålning av bordet...




Före..



Efter...






Lite dekoration..



Satte dessutom upp paneler, som jag egentligen INTE gillar, men med de jättestora tofsarna till så får det duga tills julgardinerna ska upp=)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så duktig du e! Vilken skillnad det blev. Jätte fint tyg du har valt.

2009-11-01 @ 13:32:18
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Mina

God eftermiddag.Nä det är inte lång tid kvar..ska bli så skoj..Mysiga inrednings bilder.Ha en skön söndag.kram

2009-11-01 @ 13:52:48
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0