Ett tag sedan nu...

Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev något här... Dagarna har gått fort men ändå inte. Jag har försökt att få iordning på det mesta inför lillens ankomst och samtidigt har jag så vansinniga förvärkar att jag har svårt att röra på mig.

Idag var det mvc-besök och allt såg bara bra ut:) Sf måttet är samma som förra veckan - 38cm. Alltså är lilleman på väg åt rätt håll=) Barnmorskan bokade en tid nästa fredag, men sa att vi kanske inte ses då. HOPPAS såå att han har kommit ut då:)

Har också försökt att göra iordning lite till advent. Det går inte fort, men framåt=))

Hyllan i köket....


Enkel men tråkig adventsljusstake....


....och lite granris med lampor i blomlådorna...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja minsann det var ett tag sedan nu. Blev lite orolig där ett tag att du kankse hade fått bebbe! Skönt att allt var bra med dig!



Hoppas du haft en toppen första advent!



Massa kramar Alexandra

2009-11-29 @ 18:04:41
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej vännen! Hur går det för dig?? Bebis? Här har det inte blivit någon :(

Har abra nåt några timmar till sen dröjer det till onsdag igen...bläää.



Å gravid vill jag inte vara längre...vill ha bebis NUU!!!



Ha en skön helg!



kram

2009-12-04 @ 14:14:20
URL: http://glamourcious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0