Blodpropp i benet...??

Vaknade strax efter klockan 12 inatt för ännu en runda till muggen.. Då smällde det till i min högerfot!! Den blev jättetjock och kändes hård och det stack som nålar i den.
Bestämde mig efter en stund för att ringa Sjukvårdsupplysningen...
Det var lättare sagt än gjort. Efter över EN HEL TIMMA, (när foten lugnat sig lite) så fick jag äntligen prata m en sköterska. Hon var jättegullig, ringde tom till förlossningen och ringde upp mig 2ggr hemma mitt i natten:)
Jag pratade mig ur det lite lätt, så att jag slapp att åka till sjukhuset mitt i natten. Jag var ju såå trött!! 
Lovade iaf henne att åka till Vårdcentralen idag..., så nu har jag varit hos farbror doktorn också. Han tror också att det kan vara en propp så nu ska jag vidare till sjukhuset i Lidköping kl 16.30 för röntgen - Känns faktiskt ganska jobbigt idag:(

Kommentarer
Postat av: Petra

Men lilla gumman då låter inte bra. Hoppas det inte är en blodpropp.

Jaha, du gjorde så du...hihi.



Jag å Izan flyttar förmodligen på torsdag. Men det beror lite på hur mkt jag orkar å hinner packa innan. För flyttlasset går ju 28 å då måste allt vara färdigpackat så man bara behöver städa. Mannen har lovat att städa allt men jag vill oxå göra det (samvetet) så vi får se hur det blir. Har lyckats packe en del hitills å ikväll blir det dotterns rums tur :)

2009-11-16 @ 14:34:45
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nä men det var inget kul! Hur gick det hos dr? Håller tummarna för dig!

Massa kramar till dig från mig!

2009-11-17 @ 03:28:22
URL: http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0