väntar, väntar & väntar....

Ja, vad ska man skriva mer än att dagarna går fruktansvärt långsamt när man väntar.... Jag känner lite sammandragningar och hugg emellanåt, men det avtar lika fort som det kom:(
Samtidigt så var mitt ex här och påminde mig om att jag gick över 10 dagar med mitt 3:e barn - det hade jag precis glömt av!! Det är nog lika bra att ställa in sig på att det kommer att bli så igen...

Det finns iaf en önskan från min mellandotter, och det är att inte lillebror ska komma på juldagen för det är hennes födelsedag:) Ska göra vad jag kan för att få tidigare än så..., det kan jag lova!!

Nej, jag väntar väl lite till då...., för jag har ju inget annat för mig=))

Kommentarer
Postat av: Petra

Å jag som kände mig totalt ensam när du inte skrivit nått på fb....

Vad ska vi göra...?? Jag känner oxå sammandragningar å hugg å allt det där, men sen händer inget mer. Å hur svårt är det att inte fokusera på bebisen? Jag ska oxå till bm imorgon...kanske ska övertala henne att få en tid för igångsättning :o



Skönt att inte vara ensam iaf om det här. Även om jag önskade att ingen va i våran sits. Lova att du skickar nått tecken när du är på g in....



kram!

2009-12-16 @ 17:44:53
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej gumman!

Å vad jag tänker på dig! Hoppas att det snart dra igång! Förstår att det är drygt. Håller mina tummar för dig!



Annars får du väl ut & cykla en sväng :-)

kramar

2009-12-17 @ 00:52:59
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hoppas att allt är bra med dig & att du får en toppen kväll!

kramar

2009-12-18 @ 15:57:34
URL: http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0